Cum ati petrecut sarbatorile?

Vad ca s-a reluat activitatea, asa ca, m-am gandit sa vad ce ati mai facut!
Eu am stat acasa… m-am plimbat dintr-o parte in alta a capitalei noastre dragi…
Si ca sa vedeti cat de dragutza e capitala noastra … http://www.jurnalul.ro/camere_video/
Chiar daca nu am fost plecat pe nicaieri… nu imi pare rau… Am pierdut aglomeratia de pe DN1, accidentele de pe Clabucet, stationarile de 100-120 de minute prin gari… Asta e… poate data viitoare
Vad in fiecare seara pe TVR2 meciurile memorabile ale nationalei sau ale Stelei… Sunt foarte interesante… in plus… meciurile importante, am observat, le putem lua si de pe http://www.fcsteaua.ro/tracker/torrents.php .
Voi ce ati facut de sarbatori? Si … ce ziceti despre domnul Becali? ( chiar nu a mai aparut la tv…)

3 Răspunsuri

  1. Hei salutare si bine ai revenit !
    Si eu am stat acasa de sarbatori … si a fost minunat🙂
    Cat despre Nea Gigi … se mai linisteste si el ca prea sarise toata lumea pe el !
    Asteptam rezultate excelente de la Steaua!

  2. Eu am fost la Paris si nu mi s-a parut deosebit … in afara de trecutul istoric, de muzee … mai multe despre vacanta asta v-am povestit la mine pe blog.

  3. @newdada : ehehee ce fumooos!

Lasă un răspuns

