Multumim CAPITANE

Multumim Capitane!!! Acesta a fost mesajul de sfarsit al conferintei de presa. Tricoul cu numarul 6 i-a fost acordat pe viata! Toti jucatorii, tot staff-ul, intreaga Steaua, a dorit sa il insoteasca pe drumul lui in cariera si i-a oferit CAPITANULUI un tricou cu autografe. Tin sa ii multumesc din partea tuturor suporterilor pentru tot ce a facut la STEAUA si pentru tot devotamentul de care a dat dovada! MULTUMIM CAPITANE!

Intrebat, la conferinta de presa, cine crede ca ii va lua locul, Mirel a spus ca, dupa parerea lui, banderola trebuie preluata de Dorin Goian. Nu mai departe de ieri, afirmasem ca cel care ar trebui sa ii ia locul este chiar Goian. Se pare ca sunt pe aceeasi lungime de unda cu al nostru CAPITAN!

Drum bun in cariera Capitane! Mereu ne va curge prin vene sange ros-albastru!!!

14 Răspunsuri

  1. Drum bun Radoi si bafta multa Goian !!

  2. regele a murit, traisca regele!🙂

  3. Emotionanta plecare !

  4. Sa ii mearga cat mai bine acolo si sa castige Liga Campionilor Asiei !

  5. Amicalele Stelei vor fi pe Gsp TV.Voi il prindeti ? Ca eu fiind pe UPC nici vorba.

  6. Dap eu il prind!
    Da-mi mai multe detalii Adrian si promit sa va povestesc meciurile, doar sa imi zici ora😉

  7. @adrianjust92 Marti va fi primul amical cu FC Zurich o sa iti zic si ora cand va fi afisata pe vreun site.Multumesc pentru interes.

  8. @adrianjust92 Daca esti de acord am putea dezbate si problema drepturilor TV ,noi nu prindem pe tv nici un campionat extern puternic ma refer la top 3(Italia,Spania,Anglia )si in Liga 1 numai derbyul etapei.Se pot vedea pe siteuri meciurile da parca e alt farmec la tv.Mi e dor de vremurile cand aveam Spania pe TV Sport,Italia pe B1TV Anglia pe Telesport si toate meciurile din Liga 1 vazute pe toate firmele de cablu,nu doar pe Rcs.Daca nu am dreptate sa ma contrazici.

  9. Asa e, doar ca tocmai am vazut pe eurosport 2 Bolton Manchester live. Din cate stiu, eurosport2 este pe grila de programe a tuturor agentilor de cablu.Mi-e dor de campionatul Spaniei si Italiei, am inteles ca sunt televizate pe boomsport, dar si pe sportklub. Oricum, este o mare problema cu drepturile tv.

  10. Eurosport 2 nu este la UPC in pachetul de baza ,il prinzi doar daca te abonezi la pachetul digital iar meciurile din Spania si Italia se vad doar la Boom.Sport Klub are Bundesliga pe care o va pierde in aceasta vara in favoarea Eurosport 2

  11. Kittutza e vedeta: tocmai am vazut-o la protv, la sport

    (la despartirea fanilor de capitan). Bravo, Kittutza!🙂

  12. salutare ..nu ne-am mai citit de ceva timp:))))

    RADOI RADOI RADOI…..multumim inca o data !!!!!!!!

  13. Bine te-am regasit, Adriana! Ce mai faci?
    Ai dreptate, ne citim cam rar😦
    Poate o sa ne citim mai des de azi incolo😉

  14. ca dupa sarbatori…cu bani mai putin in buzunare si un chef de munca de zile mari :)))))))
    in rest asteptam noutati ..meciuri frumoase si jucatori valorosi

Lasă un răspuns

