Cosmin Vatca la Gaz Metan

Site-ul oficial al Stelei a anuntat ca portarul Cosmin Vatca a fost imprumutat la gruparea Gaz Metan Medias, pana la sfarsitul sezonului. Din amicalele Stelei de pana acum, eu am observat ca stimatul in cauza nu a luat gol, a aparat in repriza a doua, dar a facut-o bine si era o solutie viabila pentru a i-l inlocui pe Zapata. Cernea in schimb „a gresit la ambele goluri”(tata) in meciul cu Zurich si a mai luat un mic gol si de la chinezi. In plus, in momentul de fata Zapata este accidentat, nu stiu cat de grav, si nu poate juca la randament maxim.
Astfel, noi am ramas intr-un singur portar. Unul care a luat 3 goluri in 2 meciuri.
E bine ca a plecat Vatca?
Ei bine, poate ca a plecat pentru ca va veni altul in loc… Sau poate nu…
Voi ce credeti?

4 Răspunsuri

  1. Daca in transfer va fi inclus si Curtean sunt de acord.

  2. FC Steaua anunta faptul ca portarul Cosmin Andrei Vatca a fost imprumutat, pana la sfarsitul sezonului 2008-2009, la gruparea de Liga I Gaz Metan Medias. Acesta se va alatura lotului echipei ardelene la sfarsitul acestei saptamani, dupa ce se va intoarce din cantonamentul Stelei de la Oliva Nova. FC Steaua ii multumeste, ii ureaza mult succes la noua echipa si il asteapta inapoi la sfarsitul perioadei in care va fi imprumutat.

    Am decis sa accept oferta celor de la Gaz Metan deoarece imi doresc foarte mult sa apar. Vreau sa fac meciuri bune si sa revin la forma pe care am avut-o inainte de a fi transferat la Steaua. Nu stiu ce se va intampla din vara, insa ma bucur ca acum voi avea mai multe sanse de a evolua ca titular

    Cosmin Vatca

  3. Nope… Nu este si Curtean la mijloc… Dar,… ar putea fi un pas spre transferul lui… Vatca si o suma de bani pentru Curtean…

  4. eu il vreau pe Zapata …sa se faca bine ii doresc!

Lasă un răspuns

